• çılgınlar gibi dans etmek

    11.
    dans etmek özgürlüktür, o anki siniri stresi alır götürür..

    fakat ülkemizdeki algıyı anlamakta zorluk çekiyorum kişi kendi çapında kendi kendine veya arkadaş ortamında birbirileriyle eğlendikleri videoları çekiyorlar bunu izleyen halkın tepkisi de ''reziller'' beyin özürlüleri, keşke baban zamanında yatağa boşalsaymış gibi yorumlar oluyor.. kişinin eğlenmesinin nesi dalga geçilecek, rezil olunacak veya küçük düşücek bir şey? mesela dans eden bir arkadaş grubu videosunu yüklese söylenecek yorumlar belli... ne güzel lan işte keşke bizde öyle olup eğlenebilsek.. işin video kısmını geçelim birileri sokakta dans etse napıyo la bu deliler diyen birçok kişi çıkar...

    kasmaktan yüzünüz yorulmadı mı? akışına bırakın ya hayatı....
    1 ... amuniyimgardas
  • sürekli dar giyinen türk kızı

    9.
    Hani böyle artık darlığı aşmış çizgi çizgi hale gelmiş darlıkta değilde normal bir dar giyinim kızlara yakışıyor. skinny var skinny var abartılmadığı sürece mümkünse kızlarda dar giyinim hoştur.. işin özentiliğine gelince bizlerde özenti değil miyiz beyler? hangimiz 5 yıl önce slim fit kot giyiyordu? hadi çıkarın eski fotoğrafları 2010 da nasıl görünüyordunuz hepimiz bol kotlar giyen özentisiz gelişigüzel hatta abilerimize kuzenlerimize büyük gelen şeyleri giyen tiplerdik.. şimdi ayakkabı renginden ceket rengine özenip giyinmiyor muyuz? bu slim fit ler yeni yeni moda olduğunda erkek adam slim fit mi giyer deniliyordu yavaş yavaş alıştık erkeğe de yakışıyor yani.. şimdi artık slim fit i geç her 3 erkekten biri skinny kot giyer olmuş.. bu özentilik değildir de nedir? hadi açıklayın.
    2 ... amuniyimgardas
  • dar tişört giyen kaslı erkek

    64.
    başlığı görünce google dan anlatmak istediğim profilleri buldum evet şimdi eleman zaten kaslıysa dar tişört giymesine gerek yok çok kötü oluyor lan cidden.. normal bir tişört bile her türlü gider sana yapıştırmaya ne gerek var aga?

    bak bu iyi değil mesela..
    dar tişört giyen kaslı erkek

    dar tişört giyen kaslı erkek ideal olanı budur ki daha seksi gösterir erkeği hafif altlardan ve göğüs kısmından çok değil hafif bir rahatlığı olmalı daha kasıntısız daha bir doğal görünüm için..
    3 ... amuniyimgardas
  • kızların hoşlanma belirtileri

    2063.
    Kişiden kişiye göre değişeceği için her tepkiyi hoşlanıyor sanmamak gerekir.. misal rahat bir ortamda büyüyen bir kız hoşlandığını direk bakışlarıyla, hareketleriyle, hatta iltifat ederek belli edebilir fakat muhafazakar şehirlerde kızlar hoşlandığını pek belli etmez.. size ölür biter ama dönüp bir kere bakmaz.. baktığı zaman basitleşeceğini falan sanır, yapmak istediklerini yapamayan, bilinçaltı ile boğuşan biraz da özgüvensiz kızlar bir erkek saat sorduğunda ayy bana kesin yazıyor düşüncesine kapılıyor.. aynı şey erkek içinde geçerli basit bir gülüş de yanlış anlaşılıp oğlum bu bana kesin aşık gibi yerlere kayabiliyor... fakat kızlar bunu daha bir abartıyor sanki mesela adres sorduğunuzda tersleyen, havalara giren tipler var.. veya dibi düştüğü erkeğe karşı ters davranan ne hoşlanacam lan senden imajı vermeye çalışan kızlar var. kısacası karşıt tepki geliştirme psikolojisi... birileri için çok özel falan değiliz dünya bizim etrafımızda dönmüyor.. gereksiz birtakım hareketlere gerek yok... her şeyi erkekten beklemeyin hoşlanıyorsanız gidin konuşun amk. korkmayın küçük düşmezsiniz..
    4 ... amuniyimgardas
  • 20 yaşında olup çocuk gibi hissetmek

    19.
    Fiziksel olarak küçük göstermenin de etkisi vardır. Lise sonda yaşıtlarım hayvani bir fiziğe sahipti istedikleri kızlarla orası senin burası benim gününü gün ediyorlardı hep kıskanırdım küçük göstermenin vermiş olduğu bir özgüvensizlik vardı.. kızlarda da kendisinden olgun erkeklere ilgi duyma vardır ki haklılar da kimse yanında çocuk birini taşımak istemez.. üniversiteye geçtim bende halen bir tık yok.. hep aynı süt çocuğu görünümü yaşıtım kızlar ablam gibi duruyor bir kızdan hoşlanıyorum kendimi yanına yakıştıramıyorum tip olarak bir sıkıntım yok ama genel olarak o açlığı çekiyorum. benden 3-4 yaş küçükler hayatın amına koymuş gibi bir görünüme sahip aq 18 yaşında hayvan gibi görünüm var istediği ortama girip çıkıyor ordan burdan istediğiyle beraber oluyor hep kıskanırdım onları.. yıllar geçtikçe yavaş yavaş olgunluk çöküyor sakallar gürleşiyor falan o konuda kırılan bir özgüven yavaş yavaş oturuyor yerine.. şimdi 25 yaşımdayım gene yaşıtlarıma göre küçük göstersem de önemi yok artık.. çünkü bundan sonrası artık önemli değil şimdi kıskandığım insanlar koca adam gibi daha şimdiden çökmüşler.. yine yaşıtım kızlar bana göre milf kaçsa da 19-20 yaşındaki kızları taşıyabilme kıvamına geldim.. iyi bir şey lan kendime bakarsam kilo kontrolü falan 40 yaşıma geldiğimde 26-27 gibi genç göstermek kim istemez ki...
    3 ... amuniyimgardas
  • türk erkeğinin seks anlayışı

    60.
    ilişkiyi gir-çık ibaret sanar çoğu.. öyle eşek gibi tepinirler ordan oraya.. biz türkler olarak erkek olsun kadın olsun bu işi bilmiyoruz amk.. kadın kabullenmiş öyle bitene kadar uzanıyor erkek desen kafada sürekli sadece ben haz alayım düşüncesi.. sonra neden erken boşalıyorum amk hanzosu hiç düşünüyor musun kadın ne ister? varsa yoksa bencillik.. ne erkekler kadınları ne de kadınlar erkeği yermeye çalışsın bu konuda.. biz bu işi yapamıyoruz iki cinste aynı amk al birini vur ötekini...
    1 ... amuniyimgardas
  • üniversiteye gidenlerin amacı

    8.
    Üniversite ortamını tatmak için gidenler %80 adam gibi okumaya meslek sahibi olmaya gidenler %20..

    ya bir defa derdi okumak iş güç sahibi olmak isteyen biri gömer kafasını adam gibi sınava hazırlanır! burada meslek lisesi çıkışlı kardeşlerimizi istinaden konuşuyorum onlara 150-180 gibi puanlar yetebiliyor fakat şöyle genele baktığımızda 2 milyon küsür kişi sınava giriyor 1 milyon kişi 200 in altında kalıyor.. o 1 milyonun hepsi de meslek lisesi çıkışlı? ya da hepsi besyo falan mı istiyor? neyse hadi bunların içinden de 200 bin kişi gerçekten okumak istesin.. kalan 800 bin noluyor? meslekle puanı kıyaslamak pek doğru olmaz kimi 200 ile gider istediğini olur kimi 400 le bir baltaya sap olamaz ama en azından sorumluluk duygusu için örnek vereyim dedim.. üniversiteye gidenler bilir lise çıkışı gibi sınıfta uzun eşşek oynayanlar bile görebilirsiniz.. ama sorsan okuyacak yavrucaklar! aga kimse kimseyi kandırmasın zaten hayat hızlı geçiyor hepimiz gençliğin ot gibi geçmesini istemiyoruz bakıyoruz evden işe işten eve de daha bu yaşta olmaz en iyisi üniversiteye kapak atmak.. kpss den direk memur olup maaşına bakmak varken niye gidiliyor.. ya da memur olup neden üniversiteye gidiliyor? sorsan ona da cevap hazır daha iyisi için.. bunların hepsi de istisna baltaya sap olan çok az kişi kalıyor geriye kabul edelim bunu... gençlerin çoğu ileride ne olacağını bile bilmiyor öyle geçiyorlar zamanlarını eğlensin gülsünler bakalım 25 yaşına geldiklerinde anlayacaklar acı gerçekleri..
    1 ... amuniyimgardas
  • 30 yaş üstü kadın çekiciliği

    18.
    fiziksel görüntüden ziyade kafa yapısının da artık oturmuş olmasının verdiği bir çekicilik de yadsınamaz.. diğer ülkelerin bayanlarını bilmem ama Türkiye de hemen hemen her şehri gezdim bizdeki kızlar 24-25 ine kadar embesil oluyor abi kimse kusura bakmasın.. aşağılamak için söylemiyorum çok çok zeki olabilir neyse efendim işte birtakım yapmacıklık, gereksiz tripler, jonjon hareketler, hiç gereği yokken küfürlü konuşmalar, paçasından akarcasına bir özentilik, ağzını yaya yaya konuşma falan.. son olarak şıpsevdilik durumu. gün içinde bindiği otobüsten tutun da, çöpü atmak için apartmanın dışına çıktığı ana kadar hemen her an birinden hoşlanma potansiyeline sahiptirler.. sürekli değişir hayalleri.. 2 hafta sonra sıkılır ayrılırlar ya da terkedilirler, doğru erkek nerdeğğğ yhaaa diye gözyaşı dökerler.. ama şöyle ayaklarının üstünde durmaya başlayınca 27-28 gibi yavaş yavaş bir olgunluk çökmüyor mu üstüne, daha mantıklı daha tutarlı daha ağırbaşlı olmuyorlar mı işte öylelerine can kurban aga.. yerli yersiz trip yok, mesajıma neden 1 dakika içinde cevap vermedin demek yok.. sıkmadan, bunaltmadan daha rahat bir ilişki için uygun yaş grubu kısacası.. fiziksel olarak güzel olmasa bile benim gözümde çekicidirler, seviyoruz onları..
    2 ... amuniyimgardas
  • türk kızının seks anlayışı

    150.
    türk kızının seks anlayışı
    5 -2 ... amuniyimgardas
  • kadınların piç erkek tercih etmesinin asıl nedeni

    9.
    cevabı çok basit iş özgüven de bitiyor.. bunun piç veya efendilikle alakası yok.. özgüveni olmayan birey atılım yapamadığı için, ilk adımı sürekli karşı taraftan bekliyor sürekli içe kapanık ve somurtkan görünüşü diğer insanları da kıllandırıyor ve kimse bireyin yanına gelmek konuşmak istemiyor istese de çekiniyor... zamanla ilgi de görmemeye başlayan birey daha da komplekse girerek suçu karşı cinse veya onun tercihlerinde arıyor.. birde o erkek efendi değildir de toplum içinde kendini yeterince ifade edemediği için efendi gözüküyordur.. mesela çevrenizde sık sık duyarsınız
    - maşalah oğlunuz da pek efendi pek bi uslu..
    - teyzesi sen birde onu evde görsen ne fırtınalar estirir bakmayın burada böyle uslu durduğuna..

    asıl karakter de o fırlama olan haşarı oğlandır. fakat dışarıda suskun, içe kapanık, efendi oluverir.. evet erkekler iş sizde bitiyor maymundan bile daha çirkin bir erkeğin yanında taş gibi kızları görüp bunda ne buluyorlar aq böyle adaleti diye dert yanmayın adamda öyle ya da böyle özgüven var ki kapmış kızı... tamam reel olarak işin maddi yönü de var ama inanın eğlenmek, gezmek, tozmak, öpüşmek için zengin olmaya gerek yok..

    birde bakmayın siz kızların öyle yüz vermiyor, iplemiyor ayaklarına.. başta terslerler falan 2-3 gün sonra olabilir ayağı çekerler her insan yalnızlıktan korkar hele günümüzde sırf sevgilisiz kalmamak için bile güleryüz gösterenler varken bu işleri kafanızda büyütmeyin... sana nasıl bir kız iltifat ettiğinde hoşuna gidiyorsa kızlarında hoşuna gidiyor sadece büyütülüş tarzıyla alakalı yaklaşımlar farklı olabiliyor karşındaki uzaylı değil genco empati kur sadece....
    2 ... amuniyimgardas
  • ev arkadaşından nefret etme sebepleri

    77.
    Üniversite hayatında insanın başına gelebilecek en felaket şeydir.. başta iyi anlaşıyor gibi görülen arkadaşın zaman sonra huyunuza ters gidecek işler yapmasıdır ki onu hissettiğiniz an dünyanız başınıza yıkılır.. ay sonunu zar-zor getiren bir ailede büyüyenler daha iyi bilir kıt kanaat oradan tanıştığınız 3-4 kişi ile bir eve yerleşirsiniz.. başta her şey iyi gider fakat zaman sonra herkesin gerçek yüzü ortaya çıkmaya başlar. en başta sorumsuzluk. önceden neler yapılacağı falan konuşulur iyi-kötü anlaşılır başlarda iyi gider fakat zaman sonra yatılan yer olduğu gibi kalır toplanmaz, bulaşıklar gelişi güzel yıkanır üzerinde tortul, iğrenç bir görüntü kalır, önceden anlaşılan salonda ve yatılan yerde sigara içmeme, mutfakta da cam açılma şartıyla içileceği antlaşması da bozulur her yerde kül tabloları, boğazınızda yanık izmarit kokuları, banyo yapılır fakat çıktıktan sonra temizlenmez, bir keresinde artık taştım ulan dedim temizleyin şu banyoyu artık, ya kanka nasıl olsa tekrar girecez suyun da nesini temizleyelim demişlerdi.. Birde olayın psikolojik yanı var ki o daha da gıcık eder adamı onlar ki otorite kurmaya çalışan, yabali hareketler segileyen, kendini bir şey sanan insanlardır. oldum olası nefret ederim bu tiplerden.. özgüven ile bencilliği karıştırmamak lazım, özgüvenli adamı severim, dik duran, hakkını arayan, girişken insan iyidir fakat işte kendini beğenmişlik ile özgüven arasındaki o ince çizgiye dikkat etmek lazım.. başlarda maddi sıkıntılar yüzünden katlanmaya çalışsanız da nefret edilen insanlar arasında durmaktansa hayatın zorluklarına göğüs germe pahasına ayrılırsınız evden... siz siz olun tanımadığınız elemanlarla eve çıkmayın.. en güvenilir arkadaşlar çocukluk arkadaşıdır zaten gençliğine kadar bir sürü çocukluk- ilkokul-lise arkadaşlarınız olur ama kötü günlerinizde sizi arayan 1-2 kişi ya kalır ya kalmaz.. temeli atılan arkadaşlıktan başka hepsi fasa fiso... üniversite okuyan bilir yüzüne karşı karşiim marşiim arkandan demediğini bırakmaz.. özellikle günümüzde çıkara dayalı ilişkilerde samimiyet falan aramayın... çıkarınızı koruyun yoksa üniversitede daha çok insandan nefret edersiniz...
    2 ... amuniyimgardas
  • bakire olmadığını erkek arkadaşına söylemeyen kız

    23.
    5 dakika önce ölüp bitilen birini sırf bakire değil diye terk etme potansiyeline sahip ucuz insanlar olduğu içindir.. toplumumuz erkeklerinin kompleks yaptığı bakirelik veya bir başka deyişle cinsel ilişki olayı vajinaya gir çık ile bitmiyor. kulak memesinden bile bağlanır o iş... bakire olsa ne olmasa ne? sen onu seviyor musun? o seni seviyor mu? sana değer veriyor mu? veriyorsa tamam işte karıştırma geçmişi eski eskide kaldı kurcalama , zorlama.. önüne bak.. ama erkeklerin çoğu bunu yapamıyor sonra karşı taraftan samimi olması bekleniyor..
    1 ... amuniyimgardas
  • kızlık zarı dikimi

    103.
    yaptıran suçlu veya orospu olmuyor suç basit bir organ parçasına anlam yükleyen toplumumuzdan kaynaklanıyor...
    1 -2 ... amuniyimgardas
  • haluk piyes

    22.
    madde ve şiddet bağımlılığına karşı çalışmaları ile gönülleri kazanmış yakışıklı bir abimiz, adam gibi adamdır... kendi yapımcılığını ve yönetmenliğini üstlendiği içinde sosyal mesajlarda olan ''ateş'' filmi nisan ayı gibi vizyona girecektir..
    1 ... amuniyimgardas
  • bir kadın giyimine göre yargılanır mı

    7.
    insanları salt giyimlerine göre yargılamak saçmadır! insanların giyinişi veya görünüşleri karakterine yansısa da bu insanları hadi yargılayalım aa tamam bu kaşar tamam bu orospu deme hakkı vermez.. bizim anadolu çomarları her mini etek, dar jean, tayt giyeni potansiyel verici sanıyor... böyle düşünenlerin çoğu da kız tarafından ya beğenilmiyor ya da samimi bulunmayıp tersleniyor... bunlarda o bedene sahip olamayınca çılgına dönüyor işte!
    1 ... amuniyimgardas
  • evde ayakkabı ile dolaşmak

    52.
    genellikle Türkiye'de lüküs hayatı yaşayan hanelerde gerçekleşir... Fakirler için ise tek seçenek vardır o da internetten sipariş edilen bir ayakkabının görsel olarak tatmini için denenmesi olayıdır. bu suretle evin içinde ayakkabı ile dolaşma fırsatı bulunabilir... fakat yinede annelerin bilinçaltı kaldıramaz bu yükü hadi denedin çıkar artık deyiverir... onun haricinde sokakta giyilmiş bir ayakkabanın anadolu kültürü ile yetişmiş hanelerde giyilme gibi bir lüksü yoktur.. halı ile temas gerçekleştiği an terliği kafanızda bulursunuz..
    1 ... amuniyimgardas
  • öpüşmek tükürük alışverişi demektir

    4.
    Bakteriler sanıldığı gibi kişiyi anında hasta edecek derecede güçlü değillerdir.. güçlü olsa bile insan vücudundaki akyuvarlar bu tehlikeyi atlatacak güce sahiptir.. öpüşmek, yalamak sağlığı tehdit etmez...

    karşı cinsle öpüşmek için yanıp tutuşan ama yap(a)mayan özgüven açlığını böyle yollarla normal seviyeye getirmeye çalışan insanların serzenişleridir ayrıca.. tipik savunma psikolojisi..

    veyahut zararsız bir troll beyanı..
    1 ... amuniyimgardas
  • ülkeniz için ölür müsünüz

    81.
    anlamsız ve bir o kadar da ''sığ'' bir düşüncedir..
    1 ... amuniyimgardas
  • ygs 2016

    910.
    YGS sistemindeki en kolay sınav (imiş). genel olarak çalışmaya dayalı bir sınav değildi evet. genellikle çalışmayıp fikir yürüterek sonuca ulaşan kişiler için ballı kaymaklı ekmek niteliğinde idi. fakat şu da var sorular genel olarak kolay gibi gözükse de çalışan birinin mantığı ile çalışmayan birinin mantığı bir yürümüyor mesela coğrafya da bazı yerleşim alanları gösterilmiş ve insanların öncelikli olarak buralarda barınmasının nedeninin ne olabileceğini sormuşlar çalışan birinin aklı karışıyor burda çünkü verilen yerlerde su kaynakları var.. cevaplardan biride hidrografik yapı... çalışmayan ise hidrografik nedir onu bile bilmiyor veya bakı nedir bilmiyor.. ona en samimi gelen şık olarak direk iklim i işaretliyor.. peki cevap ne iklim. veya o kadar dil bilgisi çalıştık geçen sene 5 tane dil bilgisi sordular bu sene 2 tane falandı galiba.. 2 tane de anlaım bozukluğu 1 adet noktalama işareti 34-35 tane ful yorum sorusu vardı.. 1 sorunun binlerce kişinin önüne geçtiğini düşünürsek en azından dil bilgisi ağırlıklı soruların gelmesi çalışanların lehine olurdu fakat tam tersine dil bilgisi 2 tane sorulduğu gibi anlatım bozukluğu yazım yanlışı gibi sorularda gözle görülüp ahanda cevap bu denecek kadar basitti.. anlatım bozukluğunda cümleyi okuyunca saçma geldiğini hisseden herkes hislerine güvenerek o şıkkı işaretledi.. doğru yaptı da.. oysa anlatım bozukluğu okununca hemen anlaşılacak derece de kolay değildi son yıllarda baktığımızda cümle içinde anlatım bozukluğu çok ince yerlerde saklıydı... neyse uzatmaya gerek yok puanların yüksek sıralamaların düşük olması sizi korkutmasın bu işin LYS si var orada herkes anyayı konyayı görecek... bilgiye dayalı olduğu için kolay bile olsa çalışan-çalışmayan kolayca ayrılabilecek bilgi sorulan sınavda en kolay ne sorabilir ki hacı? mesela Edebiyat'ta masalın özellikleri nedir dese bile bilgi gerekiyor.. ayrıca sıralamada sizi geçen çoğu kişi öylesine girdiği için tercih yapmayacak veya sizin kendi alanınızda 2 milyon kişi değil 500-600 bin kişi olacak... bu sınavda 500.000 ci olsanız dahi şu kalan süreyi iyi değerlendirirseniz kendi alanınızda ilk 50 bine girmeniz işten bile değil...
    5 ... amuniyimgardas
  • yeni şeyler getiriyorum